دعای عظم البلا منتظر شهادت منتظر ظهور
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

سناریوی جریان فتنه برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور بدون اظهار ندامت و برائت از حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم، مدت‌هاست که در دستورکار رسانه‌های این جریان قرار گرفته و به طور پرحجم بر روی این مساله مانور داده می‌شود؛ مساله‌ای که با محوریت محمد خاتمی شکل گرفته و مصاحبه چهره‌های سر‌شناس این جریان هم به طور صریح از حضور احتمالی خاتمی در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی خبر می‌دهد.

به گزارش رجانیوز، با این حال چند روز پیش وزیر اطلاعات در سخنانی، ضمن سوزاندن این پروژه و خطوط اصلی آن، اقدام به شفاف‌سازی درباره پشت پرده این سناریو و همچنین رویکرد دستگاه‌های اطلاعاتی با جریانات ضدانقلاب که در فتنه ۸۸ فعالیت داشتند و اکنون به دنبال ادامه تحرکات خود هستند، کرد.


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

گروه سياسي: زمستان سال 90، بخش زيادي از اخبار رسانه هاي مختلف مربوط به "وحدت اصولگرايان" در انتخابات بود. جبهه متحد اصولگرايان با مدل 7+8 اعلام موجوديت كرد تا بتواند براي انتخابات مجلس نهم، ليست واحدي عرضه كند تا اصولگرايان با وحدت با هم، وارد عرصه رقابت شوند.

به گزارش رجانيوز، اما اين مدل از همان ابتدا مورد انتقاد جدي بسياري از نخبگان و دلسوزان انقلاب بود؛ در راس اين جريان جبهه پايداري انقلاب اسلامي بود كه با توصيف اين مدل به يك "شركت سهامي" كه متشكل از سهم گروه هاي مختلف سياسي است، معتقد بود اين اقدام تاثير چنداني در خروجي کیفی ليست اصولگرايان نخواهد داشت و افرادي كه نه دارای سابقه خوبی بوده اند و نه اقدام مثبتی در مجالس قبلی از خود نشان داده اند تنها به واسطه اتصال به منابع قدرت و ثروت، بار ديگر در ليست اصولگرايان حضور خواهند داشت و نهایتا اتفاق مبارکی به نفع گفتمان انقلاب اسلامی نخواهد افتاد.

در همین راستا، آيت الله مصباح يزدي در همایش اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مرداد ماه 90 اعلام داشت: "بعضي تصور نکنند که هرجا عنوان وحدت بود، ديگر نمي‌شود حرفي برضد آن زد و همه بايد تسليم شوند، بلکه بايد ديد وحدت براي چيست."
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توانایی ما در حوزه جنگال به گونه‌ای است که می‌توانیم علیرغم اقدامات جمینگ دشمن در منطقه خطوط ارتباطی خود را به خوبی برقرار کنیم.

 
 

 

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پودستان فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور با اشاره به عملکرد نیروی زمینی در ایام دفاع مقدس و تعابیر حضرت امام در تمجید از عملکرد این نیرو، آن را مدال افتخاری بر سینه نیروی زمینی ارتش دانست و گفت:استکبار با پیروزی انقلاب درصدد ناامن کردن نقاط مختلف کشور بود که نقطه ثقل آن در شمال غرب قرار داشت و اولین یگانی که به مقابله با این تهدیدات پرداخت نیروی زمینی ارتش بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

خواهر سیمین دانشور با اشاره به مستند پخش‌شده از شبکه‌های خارجی گفت: به این مستند انتقاد دارم؛ وقتی پدرم فوت کرد، ما خودمان یک مطب و خانه داشتیم، مادرِ مادربزرگم ملک و املاک فراوان داشت، همه فامیل وزیر و وکیل و ثروتمند بودند.

خبرگزاری فارس- نفیسه اسماعیلی: صبح سرد زمستان راهی تجریش و منزل قدیمی سیمین و جلال شدیم، ساعت 9 صبح قرار مصاحبه داشتیم که وارد بن بست ارض شدیم، در سبز رنگ این کوچه راهنمایمان شد، زنگ که زدیم ویکتوریا خواهر سیمین دانشور به استقبال آمد و دعوتمان کرد دقایقی را هم صحبت دور و نزدیکش باشیم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

محققین دارپا اخیرا بر روی پروژه‌ای سرمایه گذاری کرده‌اند که سعی دارد تمامی مکالمات را ضبط کرده، تبدیل به متن نموده و حتی قابلیت تماس دوباره با تمامی شماره‌های گرفته شده بوسیله فرد مظنون را داشته باشد.

به گزارش گرداب، محققین دارپا اخیرا بر روی پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌اند که سعی دارد تمامی مکالمات را ضبط کرده، تبدیل به متن نموده و حتی قابلیت تماس دوباره با تمامی شماره‌های گرفته شده بوسیله فرد مظنون را داشته باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

** تست خواب

هنگام خواب شاید متوجه اتفاقات بدنتان نشوید اما در لحظات خاصی به سر می برید که می توانند سرنوشت زندگی شما را تعیین کنید. اگر پاسخ شما به سوال "آیا در طول روز خواب آلود هستید؟" مثبت است حتما باید به پزشک مراجعه کنید تا قبل از آنکه شما را از پا در آورد آن را کمی کنترل کنید. مطالعات نشان میدهد آن هایی که خواب کافی و درست و حتی مقدار کمی بیش از حد استاندارد دارند تا 33 درصد کمتر به بیماری های قلبی دچار می شوند.

** آزمایش ویتامین D

هر یک از ویتامین ها برای بدن عمل خاصی را انجام می دهند ولی باید دقت داشته باشیم که از همه آن ها به میزان درست استفاده می کنیم. ویتامین D یکی از مهمترین موادی است که باید در بدن وجود داشته باشد وگرنه میزان فشار خون و گرفتگی عروق افزایش پیدا می کند. بهترین راه آزمایش این موضوع مراجعه به پزشک و درخواست یک ازمایش خون برای کشف میزان ویتامین D است. در صورتی که این ویتامین در بدن شما حد معمولی نداشت با مشورت پزشک از مکمل ها و یا مواد غذایی حاوی ویتامین D استفاده کنید.

** تست لثه و دندان

شاید به نظر عجیب باشد که دهان و دندان بتوانند میزان خطر سکته قلبی را در شما نشان دهند اما این موضوع واقعیت دارد و باید توجه خاصی به آن داشته باشید. تحقیقاتی در سال 2010 انجام شد که طی آن دانشمندان به این نتیجه رسیدند که ضعف لثه و دندان می تواند ارتباط مستقیمی با مشکلات قلبی داشته باشد. افرادی که با هر بار مسواک زدن و هر دفعه در دهانشان خون ریزی رخ می دهد و یا افرادی که دندان هایشان کمی لق شده است بهتر است به غیر از دندان پزشک به یک متخصص قلب نیز مراجعه کنند.




تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

به اطلاع می­رساند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)‏ به منظور شناسایی و جذب نیروهای متعهد و توانمند در سراسر کشور و در راستای توسعه عدالت اجتماعی از طریق جذب شایسته ترین افراد، اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام و رتبه بندی متقاضیان کار نموده است. متقاضیان محترم می توانند در صورت تمایل آمادگی خود را جهت همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دو حوزه مشاغل دانش محور و یا مهارت محور و یا هر دو از طریق این سامانه اعلام نمایند.

 

مشاغل دانش محور: مشاغلی هستند که متقاضی برای تصدی شغل مربوطه بایستی دارای تحصیلات دانشگاهی حداقل کاردانی باشند.

مشاغل مهارت محور: مشاغلی هستند که متقاضی برای تصدی شغل مربوطه نیازمند تحصیلات دانشگاهی نبوده و داشتن مهارت انجام کار و تخصص ملاک جذب است. در این مشاغل ارائه گواهینامه های فنی و حرفه ای و سایر مدارک تخصصی ضروری است.

تذکر: تکمیل فرم ثبت‌نام جهت تهیه بانک اطلاعات داوطلبان می‌باشد و هیچگونه الزام یا تعهدی برای استخدام یا بکارگیری در قرارگاه ایجاد نمی کند. بدیهی است در صورت نیاز به خدمات افراد واجد شرایط، مشخصات متقاضیان جهت انجام اقدامات بعدی از طریق تماس تلفنی و یا همین پایگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد. تاکید می گردد تکمیل فرم ثبت نام به هیچ عنوان تعهد استخدامی ایجاد نمی‌نماید.

شرایط عمومی داوطلبان:

  1. اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)،انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  2. اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
  3. التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
  4. عدم عضویت و هواداری از احزاب و گرو ها و سازمانهای سیاسی.
  5. نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب وگروهها و سازمانهای غیر اسلامی، التقاطی، الحادی و غیر قانونی.
  6. عدم اعتیاد به موادمخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
  7. داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز .
  8. داشتن سلامت و توانائی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز.
  9. داشتن حسن شهرت وعدم سوء سابقه .
  10. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم .
  11. داشتن حداقل ۱۸ سال سن تمام و حداکثر ۴۵ سال سن .
  12. حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی ۳۰ سال و کارشناسی ارشد و بالاتر ۴۵ سال می باشد.
  13. مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبانی که خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده باشند افزوده می شود.
  14. مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) داشته باشند و یا بصورت قرارداد تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، به حداکثر سن اضافه می گردد. همچنین سابقه کار خارج از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)افرادی که تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز دارند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، تا پنج (۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد.
  15. شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی به تاریخ ۲۲/۲/۷۱ با رعایت موارد زیر افزایش می یابد :
    الف) داوطلبانی که در جبهه به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه
    ب) داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت
    ج) خانواده شهدا (همسر ، فرزندان ، پدر ، مادر ، برادر و خواهر) ، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی (حالت اشتغال)و مشمولین بند’ب’ فوق ،حداکثر به میزان پنج (۵) سال

لطفا به سایت زیر مراجعه نمایید :


 

وبسایت: reg.khatam.com


 




تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛عبدالله بابایی معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر كشور موظفند محصولات ایران خودرو را با نرخ مصوب كارخانه به بازار عرضه كنند.
 


وی افزود: براساس برنامه فروش نوروزی پژو پارس ای.ال.ایكس، ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند جزو خودروهایی خواهند بود كه چنانچه تحویل آن به سال آینده موكول شود مدل آنها ۹۲ شماره گذاری می شوند.

وی با اشاره به پیش فروش نوروزی ایران خودروافزود: پیش فروش نوروزی محصولات ایران خودرو شامل دو خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ و پارس ای.ال.ایكس است كه تحویل آنها از ۶۰ تا ۹۰ روز خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: امكان دریافت كارت طلایی و دستگاه رهیاب در این فروش به اختیار مشتری در هنگام ثبت نام وجود دارد.

بابایی تصریح كرد: چنانچه قیمت بیمه و مالیات بر ارزش افزوده افزایش یابد بر روی قیمت تجاری خودروهای ثبت نامی اعمال می شود. ضمن آنكه از سال آینده تمامی محصولات باید استاندارد یورو۴ را دریافت كنند بنابراین بهای ما به التفاوت یورو۲ به یورو۴ برروی قیمت تمام شده محصولات مذكور اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: برخی افزایش هزینه ها از جمله مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و اختلاف قیمت هزینه های استاندارد یورو۲ به یورو۴ از اختیار خودروسازان خارج است، لذا در حال حاضر نمی توان هزینه های مذكور را در قیمت نهایی محصولات در فروش مذكور محاسبه واعمال نمود. اما برآورد می شود حدو هفت درصد به قیمت های جاری در این فروش افزوده شود./ع




تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده ی مجاهد، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد مجتبی موسوی لاری، نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده ی مجاهد، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد مجتبی موسوی لاری را با تأسف فراوان دریافت کردم.
خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان، در چند دهه ی اخیر حقاً کم نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می شد، به سر چشمه ی حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده اند.
این عالم پارسا بی هیچ تظاهر و ادعا، یک تنه و بدون تکیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ کرد و پرداختن به وظیفه و کسب رضای الهی را وجهه ی همت ساخت.
این جانب درگذشت این عالم با اخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه ی ارادتمندان و شاگردان و بهره مندان از کتابهای او و بویژه به خاندان مکرّم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه ای
19/ اسفند/ 1391
 



تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده‌ام اما برای بیان جزئیات برنامه‌ها و کابینه قرار شد بیانیه صادر کنم و در نشست مطبوعاتی انگیزه‌ها، دلایل و برنامه‌ها را توضیح می‌دهم.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی صبح امروز امروز در یک نشست خبری در کرمان، در بخشی از صحبتهای خود با بیان اینکه "برای برگرداندن شادابی و نشاط به مردم باید کار عملی انجام دهیم تا فشار روحی از دوش آنها برداشته شود"، گفت: همه مردم باید راه شهدا را ادامه دهند و به آرمان‌های امام راحل و شهیدان همچون همیشه وفادار باشند، چراکه این رمز پیروزی و موفقیت است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: تمرکز بخشی به وزارتخانه‌ها در غالب طرح‌هایی مثل انتقال وزارتخانه‌ها به یک استان،انتقال وزارتخانه‌ها به استان‌های مرتبط به طور جداگانه و انتقال کامل وزارتخانه‌ها به شهر جدید پرند مورد بررسی قرار گرفته است

دخیل عباس‌زارع‌زاده مهریزی نماینده مهریز و بافق در مجلس با اشاره به مسئله انتقال وزارتخانه‌ها ازپایتخت به باشگاه خبرنگاران گفت:دررابطه با موضوع انتقال وزارتخانه‌ها از پایتخت،در کمیسیون شوراها و شورای شهر تهران بحث‌هایی مطرح شده و حتی این موضوع در وزارت کشور نیز بررسی شده است.

وی با بیان این که یکی از گزینه‌های مورد بررسی انتقال وزارتخانه به شهر جدید پرند است، ادامه داد: تمرکز بخشی به وزارتخانه‌ها از موضوعاتی است که به طور جدی پیگیری می‌شود که در این راستا طرح‌هایی مثل انتقال وزارتخانه‌ها به یک استان، انتقال وزارتخانه‌ها به استان‌های مرتبط به طور جداگانه و انتقال کامل وزارتخانه‌ها به شهر جدید پرند مورد بررسی قرار گرفته است اما به طور دقیق زمان اجرای این طرح مشخص نیست.

زارع‌زاده در مورد زمان اجرای این طرح تصریح کرد: تا جایی که اطلاع داریم این موضوع به صورت یک پیشنهاد مطرح شده و از زمان اجرای دقیق آن حرفی به میان نیامده است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در بیان میزان تاثیرگذاری طرح انتقال وزارتخانه‌ها به شهر جدید پرند گفت: منطقه پرند به صورت یک مجموعه پردیس مسکونی تعریف شده و بعید است ظرفیت پذیرش این طرح را داشته باشد اگر این طرح به مرحله اجرا برسد مصداق این است که معضلی را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل کنیم که کمک شایانی به کار مدیریت کشور نمی‌کند.

نماینده مهریز و بافق ادامه داد: اگر بخواهیم در مورد طرح انتقال وزارتخانه‌ها به صورت آرمانی فکر کرده و راه حلی ایده‌آل برای برطرف کردن این معضل ارائه بدهیم باید منطقه‌ای همانند پرند به عنوان دولت شهر که سیستم اداری در آن تعریف شده باشد، ارائه دهیم.

وی در پایان اظهارداشت:انتقال وزارتخانه‌ها به این صورت (اشاره به طرح انتقال وزارت‌خانه به شهر پرند) تحمیل هزینه به جامعه است که به هیچ وجه ضرورت ندارد.




تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعلام کرد این کشور برای جنگی تمام عیار علیه آمریکا آماده است.
 

 

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبر گزاری دانشجو» به نقل از رویترز، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعلام کرد این کشور برای جنگی تمام عیار علیه آمریکا آماده است.

 

رهبر کره شمالی طی بازدید از یک واحد نیروهای زمینی مستقر در خطوط مقدم در دو جزیره غربی این کشور گفت: در صورت کوچکترین اقدامات تحریک آمیز و عجولانه از سوی دشمن با قدرت هرچه تمام پاسخی دندانشکن به متجاوزان از جمله آمریکا خواهیم داد.

 

گفتنی است که کره شمالی روز پنجشنبه ایالات متحده را تهدید به حمله پیش‌دستانه اتمی کرد و در همین روز در پاسخ به سومین آزمایش اتمی کره شمالی، شورای امنیت سازمان ملل، تحریم‌های تازه‌ای علیه این کشور وضع کرد.

 

سوزان رایس سفیر ایالات متحده در سازمان ملل اظهار داشت که کره شمالی با این تهدیدها راه به جایی نمی‌برد و تنها بر انزوای این کشور می‌افزاید.

 

لی بائودونگ سفیر چین در سازمان ملل نیز تاکید کرد که پکن خواستار «اجرای کامل» قطعنامه تازه شورای امنیت است. قطعنامه‌ای که بر محدودیت‌های مالی کره شمالی می‌افزاید و راه‌های نقل‌وانتقال‌های ممنوعه را هرچه سخت‌تر می‌کند.




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

המועצה לשלום הילד פרסמה תגובה רשמית אתמול לד"וח יוניצ"ף, שמתח ביקורת חמורה על היחס של הצבא הישראלי לעצירים פלסטינים קטינים, וקבעה כי ישראל נדרשת להתייחס ברצינות לביקורת הזאת. המועצה קבעה שיש לעשות זאת למען הארגונים הבינלאומיים ומערכת הערכים
 

המועצה לשלום הילד פרסמה תגובה רשמית אתמול לד"וח יוניצ"ף, שמתח ביקורת חמורה על היחס של הצבא הישראלי לעצירים פלסטינים קטינים, וקבעה כי ישראל נדרשת להתייחס ברצינות לביקורת הזאת. המועצה קבעה שיש לעשות זאת למען הארגונים הבינלאומיים ומערכת הערכים הסטנדרטים. המועצה הוסיפה כי יש לשמור על זכויות העצירים בענייני האיזוק, יידוע ההורים והזכות לסנגור ולהימנע מפגיעות פיזיות ומהשפלות, על מנת לשמור על זכויות אדם מצדה של ישראל.




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

زنان شرکت کننده در تجمع همبستگی با اسرای فلسطینی بار دیگر خواستار برچیدن شکاف داخلی و پاک کردن این لکه سیاه از تاریخ باشکوه ملت فلسطین شدند.

 

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با ایراد نطقی در این تجمع که به همت اتحادیه سراسری زنان فلسطینی و دیگر مراکز و نهادهای زنان در غزه برگزار شده بود، سلام و درودهای خود را نثار تمامی زنان فلسطینی در روز جهانی زن نمود و تاکید کرد: ما امروز همبستگی قاطع خود از مبارزات زن فلسطینی، که مادری مبارز، صبور، جانفدا و مادر شهید و اسیر و ... است، اعلام می کنیم.

آمال حمد خواستار اهتمام هر چه بیشتر به زنان به خاطر نقش فعال و سازنده آنان در جامعه فلسطین به ویژه در زمینه بهبود وجهه زن در تمامی عرصه ها و تشریح فعالیت های آنان و ... شد




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

تعليقاً على الغارة الإسرائيلية العدوانية ضد منشأة البحث العلمي في سوريا، أصدر حزب الله البيان التالي:

إنسجاماً مع روح العدوان والإجرام المتأصلة لديها، وتطبيقاً لسياساتها الهادفة لمحاولة منع أي قوة عربية أو إسلامية من تعزيز وتطوير قدراتها وإمكاناتها العسكرية والتكنولوجية، أقدمت إسرائيل على تنفيذ عدوانٍ همجي ضد منشأةٍ سورية للبحث العلمي داخل الأراضي السورية، ما أدى إلى إستشهاد بعض الإخوة السوريين وجرح آخرين وتدمير مبنى المنشأة.

إن حزب الله إذ يُدين بشدة هذا العدوان الصهيوني الجديد على سوريا فإنه يرى أن هذا الإعتداء يكشف وبشكلٍ سافر خلفيات ما يجري في سوريا منذ سنتين، وأبعاده الإجرامية الهادفة إلى تدمير سوريا وجيشها وإسقاط دورها المحوري في خط المقاومة والممانعة تمريراً لفصول المؤامرة الكبرى ضدها وضد شعوبنا العربية والإسلامية.

إن ما جرى في سوريا بالأمس من إعتداءٍ إسرائيليٍ وحشي يستدعي أوسع وأقوى حملة شجب وإدانة من المجتمع الدولي وكل الدول العربية والإسلامية، ولكن وكما عوّدنا هذا المجتمع دائماً، فإنه غالباً ما يبتلع لسانه ويصمت عن توجيه أية إدانة أو إتخاذ أي موقف جدي ذا قيمة عندما تكون إسرائيل هي المعتدية، ولا نحسب أن ما سيصدر عنه سيشذّ عن هذه القاعدة التي إعتادتها شعوبنا إلى حد الإشمئزاز والملل.

إن حزب الله إذ يُعرب عن تضامنه الكامل مع سوريا قيادةً وجيشاً وشعباً، فإنه يؤكد على ضرورة أن يعي البعض خطورة الإستهداف ضد سوريا ويجعل من هذا العدوان مناسبةً لمراجعة مواقفه واعتماد الحوار السياسي أساساً وحيداً للحل حقناً لدماء السوريين، وحفظاً لسوريا وصوناً لدورها وموقعها في مواجهة الأعداء.
 




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر