دعای عظم البلا منتظر شهادت منتظر ظهور
منتظر شهادت منتظر ظهور
...

 

فقط اطلاعات حساب بانکی شما با ارزش نیست بلکه فایل‌ها، اطلاعات حساب‌های شبکه اجتماعی، ایمیل‌ها، عکس‌ها، لیست مخاطبین تلفن همراه، اطلاعات خصوصی زندگی شما؛ همگی برای مجرمین سایبری با ارزش هستند.

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:مجرمان مجازی,
ارسال توسط منتظر

به گزارش گرداب، شاید صحبت در مورد اینکه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند چه تاثیر منفی‌ای بر جهت‌دهی افکار انسان‌ها، خصوصا در جریان انتخابات داشته‌باشند، در بیان راحت باشد. امّا هنگامی که این صحبت‌ها پایه‌ای علمی و تحقیقاتی داشته‌باشند، خواننده بیشتر به آن اهمیت می‌دهد و آن را برداشت حزبی و سیاسی و نتیجه تحلیل‌های فردی نمی‌دانند.

"موسسه تحقیقاتی PEW" با انجام تحقیقی درباره تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات گذشته آمریکا، این مطلب را در نتیجه گزارش خود آورده است که "فضای شبکه‌های اجتماعی در مورد سیاست، به طور وصف‌ناپذیری منفی‌است."

برای دیدن آمار ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:گرداب,تاثیر شبکه اجتماعی,فضای سیاسی,
ارسال توسط منتظر

 

Ayatollah Khamenei the Supreme Leader of the Islamic Revolution met Saturday morning with thousands of people from Tabriz. Speaking at the meeting, which was held on the anniversary of the uprising by the people of Tabriz on the 29th of Bahman of 1356, His Eminence analyzed the unreasonable behavior of American politicians and the reasonable behavior of the Iranian nation and the Islamic Republic towards the issue of negotiations. He expressed his gratitude for the glorious and great presence of the Iranian nation in the rallies on the 22nd of Bahman and he referred to the recent event which took place in the Majlis.


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:leader,khamenei,
ارسال توسط منتظر

 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ساری، حسن عباسی صبح امروز در یادواره شهدای عملیات والفجر 6 در حسینیه 14 معصوم آمل، با بیان اینکه هنر انسان در زندگی خود فروشی است، اعلام کرد: کار هر روز بشر در همه تاریخ خودفروشی بوده و همه سعی دارند به نوعی خود را به دیگران نشان دهند.
 
وی  افزود: در رایج‌ترین نوع خودفروشی، انسان خود را به دیگران می‌فروشد که در آن زور بازو، فکر و اندیشه و ابزار بدنی به فروش گذاشته می‌شود.
 
این استاد برجسته علوم استراتژیک کشورمان نوع دیگر خودفروشی را فروش انسان به غیر دانست و گفت: این نوع خود فروشی، ارزان‌ترین نوع برای جلب مشتری است.

 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:دکتر عباسی,فیلم هتاک به ملائکه,
ارسال توسط منتظر

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، جلسه مشترک سران قوا که ساعاتی پیش در بهارستان و به میزبانی رئیس مجلس برگزار شده بود، پایان یافت.

علی لاریجانی رییس مجلس در پایان جلسه امروز، در گفت‌وگو با خبرنگاران بررسی مسائل اقتصادی و لایحه بودجه 92 را از مهمترین محورهای جلسه امروز سران قوا عنوان کرد و افزود: در این جلسه درخصوص هدفمندسازی یارانه ها، لایحه بودجه و وضعیت معیشتی مردم نیز بحث و تبادل نظر شد.

لاریجانی با بیان اینکه در این جلسه درخصوص مسائل سوریه نیز بحث‌هایی صورت گرفت، اظهارداشت: مجلس و دولت تلاش‌های خود را بر رونق تولید خواهند گذاشت. لذا مجلس طرحی را در خصوص حمایت از تولید ملی آماده کرده که آن را در زمان بررسی بودجه مطرح خواهیم کرد.

به گفته رییس مجلس، رییس‌جمهور در نشست سران قوا اعلام کرد که لایحه بودجه 92 در دست چاپ است و در جلسه فردای مجلس یا جلسه روز سه‌شنبه به مجلس ارائه خواهد شد.




تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:سران سه قوه,
ارسال توسط منتظر

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امشب (جمعه) با صدور پيامي قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی تهران و موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در کسب نایب قهرمانی جهان را به دلاور مردان کشتی ایران و مربیان و مسوولان آن تبریک گفتند.

رهبر انقلاب اسلامی در این پیام اظهار امیدواری کردند موفقیتهای جوانان برومند و توانای اسلامی در عرصه های مختلف از جمله میادین ورزشی روز به روز افزایش یابد.




تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:قهرمانی کشتی ایران,تبریک رهبر,
ارسال توسط منتظر

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، با استعانت از خداوند متعال و پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آستانه سال نو با هدف جبران برخی از مشکلات معیشتی مردم به ازای هر نفر 850.000 ریال معادل هشتاد و پنج هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: این کمک جبرانی برای مستمری‌بگیران محترم تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به ازای هر نفر مبلغ 1.000.000 ریال معادل یکصد هزار تومان خواهد بود.

مبالغ ذکر شده شنبه 1391.12.5 به حساب بانکی سرپرستان محترم خانوار واریز شده و از صبح روز یکشنبه 1391.12.6 از حسابهای بانکی قابل برداشت است.




تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:عیدی,
ارسال توسط منتظر

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرخیلی سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم 8 نیروی زمینی سپاه لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران از به زمین نشاندن یک پهپاد بیگانه در منطقه رزمایش خبر داد.

وی افزود: در اولین روز عملیاتی رزمایش پیامبر اعظم سیستم‌های جنگ الکترونیک سپاه متوجه سیگنال‌هایی شدند که نشان می‌داد پهپادهای بیگانه قصد ورود به کشورمان را دارند.

سرخیلی تاکید کرد: در این هنگام نیروهای متخصص ما توانستند یک پهپاد بیگانه را در منطقه رزمایش به زمین بنشانند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۸ همچنین اعلام کرد: فیلم این پهپاد بیگانه در اختیار سپاه است و در صورت صلاحدید فرماندهان، منتشر خواهد شد.

 




تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:پهباد جدید,سپاه,رزمایش,
ارسال توسط منتظر

 

روزنامه صهیونیستی ˈهاآرتصˈ نوشت: بر اساس یک نظرسنجی بیش از 50 درصد از شهرک نشینان صهیونیست نسبت به ادامه حیات اسراییل در صورت آغاز جنگ با ایران ابراز نگرانی کرده و این جنگ احتمالی را نقطه پایان عمر نظام خود می دانند.

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی به بررسی راهکارهای مقابله با اسلام ستیزی خواهند پرداخت

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

هکرها با دسترسی به سرور صدور گواهی نامه کد دیجیتال ادوبی، اقدام به ساخت بدافزاری کرده‌اند که مانند نسخه قانونی نرم افزار است.

به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

اطلاعات کارکنان اپل، گوگل، ناسا، آی بی ام حدود یک ماه دریک فایل متنی بر روی سرور سایت IEEE قرار داشته است.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز (پنجشنبه) با صدور پيامي به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، از شهيدان به‌عنوان مظهر شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي دوران جهاد في سبيل الله ياد كردند و افزودند: راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است.
متن اين پيام همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهيدان در سراسر كشور از سوي حجت الاسلام و المسلمين رحيميان نماينده ولى فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در گلزار شهداي بهشت زهرا(س) تهران قرائت شد؛

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

سلام

عکس های زیبایی جهت طراحی در ادامه مطلب قرار دادم

امیدوارم استفاده کنید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر

 

به ادعای روزنامه " تایمز اسرائیل" ، اظهارات احمدی نژاد درباره اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، تحریک و انگیزش نسل کشی بوده و مستوجب تعقیب و مجازات است.

شرح کامل در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط منتظر